Sprawozdanie z wycieczki do Wrocławia

25 kwietnia klasa II i III była na wspaniałej  wycieczce we Wrocławiu. To piękne i malownicze miasto na długo zapadnie nam w pamięci. Z Mąkolna wyjechaliśmy o godzinie 6.00, podróż trwała trzy godziny. Na miejscu dołączył do  nas przewodnik. Najpierw udaliśmy się na Ostrów Tumski – znaną wszystkim urokliwą wrocławską wyspę. Tam podziwialiśmy piękną katedrę oraz spacerowaliśmy po Moście Tumskim, na którym wisi mnóstwo kłódeczek zawieszanych przez zakochane pary. Kolejnym punktem, który odwiedziliśmy we Wrocławiu był Rynek tego miasta. Przepiękna Starówka i niesamowity późnogotycki Ratusz, który wygląda jak domek z piernika  zachwyciły wszystkich.

Niektórzy, idąc w kierunku Starego Miasta, szukali po drodze krasnoludków, które rozrzucone są po całym Wrocławiu, a po znalezieniu ich robili sobie z nimi zdjęcia. Następnie udaliśmy się na najwyższy punkt widokowy Wrocławia Sky Tower, który mieści się na 49 piętrze. Widoki zapierały dech w piersi! Po posiłku w MacDonalds udaliśmy się do wrocławskiego ZOO. W tym miejscu, choć byliśmy już porządnie zmęczeni, udało nam się zwiedzić Afrykarium i jego niesamowite podwodne skarby. Podziwialiśmy ryby i rośliny z mórz i oceanów. Wywarły one na nas ogromne wrażenie. Potem pospacerowaliśmy jeszcze po całym ogrodzie zoologicznym, poznając zwierzęta z całego świata. Ostatni punkt naszej wycieczki bardzo nas zmęczył, ale wrażenia ze zwiedzania Wrocławia na pewno  warte były takiego wysiłku. Po wycieczce tej jesteśmy pewni, że warto pojechać i poznać Wrocław.

I kiedyś jeszcze z wielka chęcią tam wrócimy!